Praktisk info - Hammerthor
Her kan du finde informationer om de faciliteter, der er til rådighed i afdelingen.
Her kan du finde informationer om de faciliteter, der er til rådighed i afdelingen.
Her finder du Afdeling Hammerthors digitale beboermappe
A conto el bliver opkrævet af Norlys i 6 rater om året: marts, april, maj, september, oktober og november.
Varme bliver opkrævet af Verdo.
Vand betales direkte til Hammerum Vandværk.
Vandafledning/kloak betales direkte til Herning Vand.
Ønsker du at opsige din bolig, finde information om boligstøtte, indflytning, husleje mv., kan du finde information under menuen Værd at vide.
Det er ikke tilladt at holde husdyr, herunder hunde, katte, slanger og andre krybdyr.
Øvrige mindre husdyr, såsom hamstre og stuefugle kan holdes, hvis de ikke er til gene for de øvrige beboere – hverken ved støj eller lugt!!!
Eventuelle mindre dyr kan kræves fjernet, såfremt der indløber klager.
I din lejlighed er der monteret YouSee antennestik for radio og tv.
Ønsker du at blive tilsluttet YouSee kabel-tv, bedes du ringe til YouSee på tlf. 70 70 40 40. Vær opmærksom på, at det koster et tilslutningsgebyr på 595 kr. at få lukket op, hvis der er lukket for tv-signalet.
Hvis du ikke tilmelder dig YouSee Kabel-tv, er det ikke muligt at se fjernsyn, med mindre du vælger en anden tv-løsning gennem dit telefonstik.
Oplysninger om pakker, kanaler, priser mv. kan du finde på www.yousee.dk. Afregning af kabel-tv sker direkte til YouSee.
I din bolig er der monteret YouSee Fiber, som kan anvendes til både TV og Internetløsninger.
Hvilke udbydere der leverer til adressen kan findes på tjekditnet.dk |
Opstår der driftsforstyrrelser på antenneanlægget, bedes du henvende dig til YouSee´s Servicecenter på tlf. 70 70 40 40.
Beboerne har besluttet, at der ikke må opsættes paraboler eller lignende på ejendommen.